מלון ג'רוזלם גולד- בכניסה לירושלים: חוויה של נופש

להתארח בירושלים, בירת ישראל, זו חוויה מיוחדת במינה. לצפות במגוון התושבים שחולפים לנגד עיניך: יהודים וערבים, חרדים מכל סוגי החסידויות ושאינם חרדים, להרגיש את האוויר ואת האווירה. קל וחומר- להתארח במלון ששוכן בכניסה לירושלים ולחסוך את פקקי התנועה שמאפיינים את העיר, צמוד לתחנה המרכזית, לקווי האוטובוס לכל המקומות בעיר ובארץ, לתחנת הרכבת ולרכבת הקלה, 

תחנת הרכבת נבון, ממש מול המלון

במלון שבמרחק קצר אפשר להגיע למרבית האטרקציות החשובות בעיר: מוזיאון ישראל, על שלל התערוכות שבו, מוזיאון המקרא ומוזיאון המדע, שוק מחנה יהודה הססגוני, המציע אפשרויות בילוי ביום ובלילה והכותל המערבי.

אנו מדברים על מלון ג'רוזלם גולד, 




 אריאלה שמידע-דורון, אשת תיירות ותיקה, היא המנכ'לית. רק לאחרונה הושקעו בשיפוצו כ-7 מיליון ש'ח. 




במלון 200 חדרים, מרווחים ומאובזרים, מהם 24 סוויטות. יש גם חדרים עם דלת מקשרת.




אריאלה רואה במלונאות שליחות ואפשרות לגלות לעולם היהודי והנוצרי את פלאי ירושלים. היא מקפידה על כל פרט במלון, החל המעובדים  אותם היא בחרה באופן אישי ןמחדירה בהם את תודעת השירות הגבוהה, שבאה לביטוי בתגובות הנלהבות של האורחים ועד כל פריט בריהוט המיוחד של המלון, שיש בו שמוש נהדר ברהיטים מעץ מהגוני מלא.


הלובי המהודר והמרווח של המלון


המלון מיועד לקליטת תיירים מחו'ל, ישראלים וגם ציבור דתי וחרדי. יש לו כשרות של רבנות ירושלים  עם משגיח צמוד ואפשרות לקבלת כל כשרות מהדרין נדרשת, מעלית שבת, מפתחות מכניים לחדרים בשבת, בית כנסת עם ספר תורה ואפשרות להיפוך ארוחות בשבת. נזכיר כדוגמא, כי חסידות קרלין שכרה את המלון לארח את חסידיה. ארוחות השבת אותם אכלנו בהנאה רבה הן של השף הותיק, סטס, ששמעו יצא למרחוק.

אריאלה גם אירחה במשך למעלה משנה את מגורשי הישוב נוה דקלים שבגוש קטיף, אותם היא מכנה "מלח הארץ" ומצטערת על העוול הנורא שנעשה להם. היא השתדלה לעזור להם בכל מיני בעיות בירוקרטיות שהתעוררו ומציינת לטובה את יועז הנדל, שהיה בלשכת ראש הממשלה, שעזר בפתרונן.

בכל החללים הפרטיים והציבוריים- אסור עישון. יש אינטרנט אלחוטי- חינם. אפשרות חניה בכניסה למלון - על בסיס מקום פנוי, גם לאוטובוסים.

למבצעים והזמנות, טל' 02-5013333.

תגובות

רשומות פופולריות