השמיים נפתחו, גם מרפאת המטיילים בבילינסון!

 

השמיים נפתחו, גם מרפאת המטיילים בבילינסון!

 

ד"ר ענת זלמנוביץ, מנהלת מרפאת המטיילים: "שוק הטיולים פורח ויחד איתו קיימים ביקושים גבוהים למתן חיסונים במיוחד ליעדי חופשות הקיץ"

 

 

לאחר שהשמיים נפתחו וחזרו הטיסות לחו"ל- מרפאת המטיילים בבילינסון מקבוצת הכללית נפתחה מחדש.

המרפאה נותנת למטיילים שמתכננים לטוס ברחבי העולם  שירותי ייעוץ והסבר אודות המחלות השכיחות ביעדים שונים בעולם, אילו חיסונים מומלץ לקבל לפני הנסיעה המתוכננת, כיצד ניתן למנוע את המחלות השכיחות, כולל מתן החיסונים הנדרשים לקראת הנסיעה, במרפאה מקבלים הסברים על התנהגות בטוחה, מרשם לתרופות למניעת מלריה, מחלת גבהים וחיסוני מטיילים בהתאם לארץ היעד, משך הטיול והעונה, בריאות המטייל ומצב חיסונים קודם.

 

את המרפאה מנהלת ד"ר ענת זלמנוביץ - רופאה בכירה ביחידה למחלות זיהומיות, יחד עם צוות רב מערכתי רפואי וסיעודי. כאמור, הצוות מבצע את הייעוציים למתן החיסונים הנדרשים ואת החיסונים בפועל. הייעוץ ניתן באופן פרטני לכל נוסע, בהתחשב במצבו הבריאותי, יעד הנסיעה, משכה ואופייה.

 

ד"ר ענת זלמנוביץ, מנהלת מרפאת המטיילים: "בתור רופאה של חולים מאושפזים עם מחלות זיהומיות קשות, כיף אחרי הפסקה של שנתיים לחזור ולקבל את המטיילים, אנשים בריאים ונרגשים לקראת נסיעה, חלקם עם סיפורים על נסיעות למקומות אקזוטיים ולא שגרתיים ובנסיבות מאוד מיוחדות ומעניינות. אנו במרפאה שמחים לייעץ, להמליץ, להרגיע ולהפחית אי ודאות ודאגה לגבי מחלות מטיילים וכמובן לחסן ולתת טיפול מונע לפי יעד הנסיעה. וזאת על מנת שיצאו מהמרפאה שלנו כשהם מרוכזים אך ורק במחשבות על הנאה מהטיול!"

 

מרפאת המטילים פתוחה בימי שני וחמישי בשעות 16:00 -18:30

לקביעת תור למרפאה יש לחייג למספר 03937666, או דרך המייל zimun-rmc@clalit.org.il

ניתן  להגיע למרפאה ללא קביעת תור אחרי השעה 16:30, אך עדיפות בכניסה ליעוץ תינתן לקובעים תור מראש.

 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות