בתיירות צפת מזמינים את הנופשים להצפין ולהנות ממבצעים הטבות ייחודיות


קורונה? נשארים בארץ!
בתיירות צפת מזמינים את הנופשים להצפין
ולהנות ממבצעים הטבות ייחודיות

בימים בהם יוצאות הודעות הממליצות שלא לצאת מהארץ לאור התפרצות הקורונה, בצפת, אחת מערי התיירות המובילות בישראל, עיר מלאת קסם, טבע והיסטוריה מרתקת הנמצאת בעיצומה של קפיצת מדרגה היסטורית מזמינים את הנופשים הישראלים להצפין ולהנות ממבצעים אטרקטיביים במיוחד. "צפת עיר של תיירות תרבות ופנאי, אני מזמין את עם ישראל להגיע ולהנות מאתרי התיירות, לנפוש בעיר שאין עוד כמוה בעולם ולהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד" ציין ראש עיריית צפת שוקי אוחנה

העיר צפת מציע למבקרים בה חוויה ייחודית ברמה עולמית- עיר עתיקה עם רצף אורבני בן 4,000 שנה, רוחניות, יצירה עשירה ואומנות ברצף של 2,000 שנות יישוב יהודי.  לצד הסמטאות הקסומות, היצע קולינארי עשיר ומגוון, פארקים ואוצרות טבע קסומיים וייחודיים, בתי כנסת עתיקים, מוזאונים, גלריות ואטרקציות לכל המשפחה. כעת, בעיצומו של החורף ביצעו בתיירות צפת התאמות על מנת למשוך מבקרים גם בשיאה של העונה הקרה.  


בצפת תוכלו לבקר ב:

·        מנהרות תת קרקעיות מהמאה ה-16 שם יתקיימו ביום שבת 2 סיורים מודרכים ללא תשלום בשעה 10:45 ובשעה 15:15.




·         פארק עמק התכלת גן עדן גלילי וטבע קסום בלב צפת-580 דונם של מעיינות שופעים מים בעונה זו של השנה, בוסתנים מרהיבים, צמחייה פורחת, שבילי הליכה, מפל והכל מול נופו של הר מירון. במהלך הצעדה במסלולים השונים תפגשו באיילים, יעלים, דישונים ושלל בעלי חיים. פתוח 7 ימים בשבוע, ללא תשלום.




·        סיורי יום שישי- יציאה בשעה 11:00 ממבנה אסנט לסיור מודרך בעיר העתיקה, ביקור ביקב, גלריות וכו'. מחיר מיוחד למשתתף: 15 ₪ מותנה בהרשמה מראש דרך אסנט.
·        סיורים מודרכים בעיר העתיקה: סיורים מודרכים להכרת העיר העתיקה וההיסטוריה המקומית עם עמותת רוח צפת ניתן להשתתף בסיורים ברחבי העיר העתיקה, בתי הכנסת, שדרת הגלריות וכו' עם הטבה של 20 אחוזי הנחה עד פסח.
·        מרכז הקבלה של צפת מציע מגוון פעילויות לרבות פעילות במרכז המבקרים, סדנאות, הרצאות ומייצגי אומנות עם הטבה של 15 אחוז הנחה לאורך כל חודש מרץ.
·        ב"לבנות ולהבנות" מציעים  סיורים מודרכים וסדנאות ב- 20% הנחה וכן הטבה מיוחדת בהשכרת מתחמי הקמפוס / החאן הכחול של 15% הנחה לאורך חודש מרץ.
·        ב "הבית בט"ו" ניתן להנות ממופע אור קולי חוויתי המציג את ההיסטוריה של העיר צפת לאורך 3,000 שנה באמצעות טכנולוגיה חדשה ומתקדמת ההופכת את ההיסטוריה לחוויה קסומה ומעניינת לכל המשפחה. במחיר מיוחד ליימי שישי לאורך חודש מרץ בעלות של 25 שקלים.
·        בית אוצרות הסת"ם מזמינים אתכם לחוויה רוחנית נדירה המעניקה הצצה לעולמם של אוצרי הסת"ם- כתיבת ספרי תורה, מזוזות ותפילין. במהלך חודש מרץ תהנו מ- 20 אחוזי הנחה.
        
      בוילת האירוח 'וילה ריו' בצפת מציעים מחיר אטרקטיבי לחודש מרץ- לילה במחיר של 2,999 ₪ ומחיר מוזל של 2,499 ₪ ללילה בהזמנת 2 לילות או יותר.
·        ב'וילת וסויטות היוקרה 'אצולת אירופה - שערי צפת' יעניקו למזמינים עד לתאריך 20.3 הטבה של לילה שלישי חינם!
·        התערוכה הכללית: התערוכה הכללית שהוקמה לפני 52 שנים מרכזת יצירה ואומנות של 40 אומנים- ציירים, פסלים, צורפים וכדומה. במקום תוכלו להתרשם ממגוון רחב של יצירה ולרכוש מהיצירות. בין היוצאים המציגים בתערוכה: פסל הברונזה יונתן דרמון, פסל עיסות הנייר מייק ליפ, הפסל ויקטור חלואני, הציירת לנה לאור, הצייר מוריס דהן, הציירת נינה הולצד ועוד, כניסה חינם.
·        הדור הבא של חדרי הבריחה- חדר חידות-אטרקציה חדשה ומציגה את הדור הבא של חדרי הבריחה מציע הטבה של 20 אחוזים עד לתאריך 14.3
כמו כן ניתן ליהנות מהיצע קולינארי עשיר: הפריקסה של זהבה, לחוח תימני עם גבינה צפתית, יקב אבוהב, יקב צפת, מחלבת גבינות קדוש , מחלבת גבינות המאירי, המסעדה של אסתר ויהונתן, מסעדת הארי 8, קפה בלה, סעודה בגן עדן, בית העוגות, מסעדת מוניטין, קפה בגדד ועוד.



  

תגובות

רשומות פופולריות