שירות חדש בבילינסון: רפואה משלימה בהריון ובלידה

 

 

שירות חדש בבילינסון: רפואה משלימה בהריון ובלידה

בחדרי הלידה בבילינסון מקבוצת הכללית החלו להציע ליולדות מגוון של טיפולים מתחום הרפואה המשלימה כגון:

 רפלקסולוגיה, שיאצו, ועיסוי רפואי הוליסטי

אורנה פלד, אחות אחראית חדרי לידה בבילינסון: " אני שמחה על השירות החדש  שאנו מציעים ליולדות אצלנו, טיפולים שמעניקים חוויה משלימה שתומכת ומרגיעה את היולדת ובמקביל גם מזרזים את תהליך הלידה. היולדת מקבלת את הטיפולים גם  מנבחרת מטפלים מקצועיים מוסמכים ומנוסים וגם ע"י צוות המיילדות שעברו הכשרה ברפואה משלימה." 

השירותים החדשים שחדר הלידה בביה"ח נשים בבילינסון מקבוצת הכללית מציע ליולדות :

רפלקסולוגיה: טיפול המגע המבוקש ביותר על ידי יולדות והריוניות. ניתן לקבל אותו גם בישיבה על כיסא, הוא מרגיע ויכול לסייע בכל שלבי הלידה. במהלך הלידה הרפלקסולוגיה מסייעת בעזרת טכניקה ייחודית של הכנה ללידה.  הטיפול מתאים גם לנשים שקיבלו אפידורל ושוכבות על הגב.  

שיאצו: טכניקת טיפול יפנית המתבססת על תורת הרפואה הסינית בשילוב טכניקות מערביות. הטיפול בשיאצו אינו כואב אלא "עוטף". טכניקת הלחיצות יוצרת תחושה של "חיבוק לכל איבר" וזו גם הסיבה לכך שהיפנים נוהגים לומר כי "לב השיאצו הוא לב של אמא". הטיפול להריוניות נעשה כאשר המטופלת על מיטת טיפולים או על מזרון (מה שנוח), בביגוד מלא ובשכיבה על הצד. במהלך הלידה הטיפול בשיאצו מסייע לגוף  לגוף בזירוז הלידה, בהקלה על הכאבים הקשורים בצירים ובשחרור תקיעויות. הלחיצות על גבי ערוצי האנרגיה בגוף (המרידיאנים) הקשורים לרחם משמשים לעזור לעובר לרדת כלפי מטה, להיכנס לתעלת הלידה ולהתחיל בלידה פעילה.

עיסוי רפואי הוליסטי: מטפלי ומטפלות העיסוי הרפואי ההוליסטי מקלים משמעותית משמעותית על הכאבים שנוצרים בזמן ההיריון, עקב השינויים הברורים מאליהם ומייצרים עומס על הגב התחתון והרגליים. העיסוי נועד בראש ובראשונה להרגיע ולהקל על כאבי שרירים. במהלך הלידה העיסוי הרפואי ההוליסטי מסייע בהרגעת היולדת וזירוז הלידה.

 

 

 

 

 

 

 

*    *    *    *    *    *   *    *

 בתי החולים בילינסון והשרון הם חלק מ-14 בתי החולים של ה'כללית' בכל רחבי הארץ  (www.rmc.org.il). 'כללית' הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרתת כ-4 מיליון לקוחות (54% מכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ. אתר האינטרנט (www.clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני  2700 *  עומדים  לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.

תגובות

רשומות פופולריות