סנפרוסט מרחיבה את סדרת פתיתי ירקות קפואים ומשיקה פתיתי גזר


סנפרוסט מרחיבה את סדרת פתיתי ירקות קפואים ומשיקה פתיתי גזר
גזר קצוץ, משמש כבסיס להכנת מגוון רחב של מתכונים ולהעשרת תבשילים בירקות בצורה קלה ופשוטה ושחוסכת זמן
***
כשליש מהישראלים תופסים את צריכת הירקות שלהם כלא-מספקת ומעוניינים בפתרון להעשרת התפריט בירקות




בהמשך להשקה המוצלחת בחודש יולי האחרון, סנפרוסט, החברה המובילה בישראל בתחום הירקות הקפואים, מרחיבה את סדרת 'פתיתי ירקות'- ירקות קפואים, קצוצים בשיטת חיתוך ייחודית ומתאימים לבישול ואפייה ומשיקה מוצר חדש – פתיתי גזר.

סדרת פתיתי הירקות של סנפרוסט, הכוללת כרובית ופתיתי ברוקולי ועתה פתיתי גזר, מהווה פתרון חדשני למי שמעוניין לשלב יותר ירקות בתזונה היומיומית בצורה קלה ופשוטה ולהעשיר את הארוחה כולה בערכים תזונתיים חיוניים. פתיתי גזר משתלבים באופן מיטבי בתבשילים, כבסיס לקציצות, רוטב בולונז, עוגת גזר ועוד, וכן מתאימים במיוחד להכנת מנות החג הקלאסיות של שבועות, כמו פשטידות, פסטות וסלטים.
הכשרות: רבנות אזורית עמק יזרעאל ובד"צ בית יוסף. 
רוני בהט, מנהלת אגף השיווק והפיתוח בחטיבת המזון של תנובה: "גזר מגורד מהווה בסיס להרבה מאוד מנות ורטבים ועל כן החלטנו בסנפרוסט לצאת עם מוצר חדש לקראת חג השבועות - פתיתי גזר, שיחד עם המוצרים הקיימים- פתיתי כרובית ופתיתי ברוקולי מהווה בסיס לכל תבשיל מועשר בירקות. אנו שמחים שהסדרה יצרה שיח ועניין בקרב הצרכן הישראלי בשל היותה חדשנית, נוחה לשימוש ונותנת מענה מדויק לצורך בהעשרת התזונה בירקות, מבלי להשקיע זמן רב בקיצוץ ובחיתוך . אנו נמשיך לפעול על מנת להביא פתרונות שיעזרו לצרכנים שלנו לשלב יותר ירקות בתזונה שלהם.

סדרת פתיתי הירקות נותנים מענה חדשני  למגוון רחב של קהלי יעד וצרכים:

אורח חיים בריא - העשרת התפריט בירקות
לכל סוגי הדיאטות הקיימות כיום (טבעונות, פלאו, שמירת משקל, ללא גלוטן ועוד) ישנו מכנה משותף- כולן דוגלות בהעשרת התפריט היומי בירקות, בשל ערכיהם התזונתיים, הוויטמינים ומינרלים שהם מכילים ותרומתם לבריאות הגוף. פתיתי הירקות מקלים על העשרת הארוחה בירק, הן כתוספת לשדרוג טעמם של תבשילים, כמו מרקים, פשטידות, קוסקוס או אורז, והן כחומר גלם לבישול מנות שונות ולגיוון הארוחה. כמו כן- פתיתי הגזר, הכרובית והברוקולי עוזרים "להחביא" ירקות בבישול לילדים, שבדרך כלל ידועים כ"סרבני ירקות".
79% מהצרכנים המעידים על עצמם כי לא צורכים מספיק ירקות ביומיום, ציינו כי הם מעוניינים בפתרון של פתיתי ירקות.

חסכון זמן ומאמץ – בחיתוך ובקיצוץ
המגמות הצרכניות המשפיעות ביותר על שוק המזון בעידן המודרני הן נוחות, זמינות וחסכון בזמן. פתיתי הירקות של סנפרוסט פותחו במטרה להקל על החיים במטבח. הם משמשים למגוון מנות הדורשות קיצוץ דק, שבדרך כלל מצריך מכשיר עזר וכך חוסכות שלב בהכנת המנה. וחוסכים למשתמש זמן רב של קיצוץ וחיתוך.

כמו כל הירקות הקפואים של סנפרוסט, גם הגזר, הכרובית והברוקולי הקצוצים נקטפים מהשדה כשהם בשיאם מבחינת הטעם, המרקם, הצבע והערכים התזונתיים, ומוקפאים שעות ספורות לאחר הקטיף, כך שנשמרות בהם התכונות הבריאותיות, ללא כל שימוש בחומרים משמרים.

תגובות

רשומות פופולריות