מונית חשמלית ונגישה לחלוטין לאנשים עם מוגבלויות תחל לפעול בקרוב בעיר תל אביב-יפו.

 

LONDON TAXI ב-TEL AVIV

 


סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה הגב' מיטל להבי בנסיעה ראשונה במונית הלונדונית החשמלית והמונגשת לאנשים עם מוגבלויות לקראת הפעלת מוניות אלו בתל אביב (בינואר 2022)



מיטל להבי במונית

 


מונית חשמלית  ונגישה לחלוטין לאנשים עם מוגבלויות תחל לפעול בקרוב בעיר תל אביב-יפו. לקראת השקת המונית הלונדונית, שתופעל גם כקוו שיתופי, נפגשו מנהלי חברת EV MOTORS  עם סגנית ראש העיר תל אביב-יפו הממונה על התחבורה, מיטל להבי, לטובת הצגת הטכנולוגיה החדישה.

אוהד זליגמן , יו"ר קבוצת  EV MOTORS יבואנית המונית מדגם  LONDON TAXI הציג את המונית בפני הגב' מיטל להבי שהצטרפה לנסיעת מבחן במונית ברחבי תל אביב וזאת לקראת הפעלת המוניות הנ"ל בתל אביב בחודש ינואר בשנת 2022.

כמו כן עדכן אוהד את הגב' להבי על תוכניות הקבוצה בפריסת עמדות טעינה  והקמת תחנות נוחות מותאמות להפעלת רכב חשמלי של הקבוצה מנותקות מרשת החשמל וזאת באמצעות שימוש באנרגיות חילופיות וירוקות.(סולארי,מימן,גז טבעי)

המונית מסוג "London Taxi“, מונגשת לאנשים עם מוגבלויות, בעלת הנעה חשמלית בתצורה של 1+6 נוסעים, טווח נסיעה משולב של 500 ק“מ, והפרדה מלאה בין הנהג לנוסעים לטובת שמירה על הקורונה, ובטיחות הנוסעים והנהג

עופר סגל סמנכ"ל השיווק והמכירות של EV Motors הוסיף כי אחד מהיתרונות בשימוש מונית חשמלית בעיר כמו בתל אביב יפו הנה כי השימוש בטכנולוגיה חשמלית תסייע בהפחתת זיהום האוויר רעש נסיעה ונסיעה מהנה במונית שרדיוס הסיבוב שלה מותאם לרחובות הצרים בפניות המרובות. וכן טווח הק"מ מאפשר לנהג המונית לסיים יום עבודה שלם ללא עצירה לטעינה

 

המונית שכאמור מותאמת לאנשים עם מוגבלויות כוללת משטח עלייה לכיסאות גלגלים, וכסא מתכוונן על ציר לכניסה נוחה יותר לבעל המוגבלות כמו כן ניתן להפעיל במונית זו מונה מפוצל המאפשר הפקת חשבונית מפוצלת, קרי- מאפשר להוזיל את המחיר נסיעה במונית ולהגדיל את פדיון הנהג. מונית "London Taxi" משווקת עם אחריות של 5 שנים על הרכב ו-8 שנים אחריות מורחבת על הסוללה. ההסכם עם חברת "סוכנות השדרה" הינו כמשווק ישיר של המוניות ובמקביל גם תתפעל בעצמה את ציי המוניות שבבעלותה.

מר אוהד זליגמן, יו"ר קבוצת E.V.MOTORS מציין: ״שכניסת מוניות "London Taxi" לישראל – תשנה את דפוס תחום פעילות המוניות בישראל כאשר לראשונה תוצגנה;  מוניות חשמליות ללא זיהום אוויר, מרווחות ל- 6 נוסעים והפעלת חשבונית מפוצלת לנסיעות משותפות שתייצר אופציה לנהג המונית לפדיון גבוה יותר, ונוחות לנוסע המשלם.

 

מיטל להבי, סגנית ראש העיר תל אביב-יפו הממונה על תחום התחבורה: ״תל אביב-יפו היא עיר שמובילה את השינוי בדרך לתחבורה חכמה וירוקה, ואני שמחה ומברכת על כל כניסה של טכנולוגיה חדשה לעיר, בעיקר כזו שמנגישה שירותי תחבורה לאנשים עם מוגבלויות, והינה חשמלית ותורמת להאצת החזון העירוני שלנו לעיר ״אוויר נקי״. היותה שיתופית גם היא חשובה בכך שעשויה לתרום לצמצום נסועה של כלי רכב בעיר.״

עמית ארביסמן, בעלי מוניות השדרה ושותף בחברת אופטיסיטי, ציין שהשילוב בין המונית החשמלית המונגשת ובין פלטפורמה טכנולוגית של חברת OPTICITY מהווה שינוי משמעותי בשוק הנסיעות השיתופיות בין אם למקום העבודה או לבית הספר ומעניק פתרונות טכנולוגים ברמה גבוהה וחדשנית ביותר כיום בשוק התחבורה בישראל.

תגובות

רשומות פופולריות