בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, סופג כ- 30% יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש!

 

 

לילה שקט ויבש עם חיתולי בייביסיטר!

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, סופג כ- 30% יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש!




 

בייביסיטר, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בימים אלו בקמפיין שיווקי רחב היקף לקידום תועלותיו של החיתול – סופג יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים.

 

בייביסיטר הינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, זו השנה השלישית ברציפות*! חיתולי בייביסיטר נותנים מענה לצרכי ההורים בארץ עם חיתול איכותי, נוח וגמיש שבנוסף ליכולת ספיגה  מירבית, גם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורו הרגיש של התינוק.

 

כחלק מהקמפיין תוצע לצרכנים ערכת התנסות במתנה באתר בייביסיטר.

כמו כן באתר בייביסיטר תוצע הטבה ייחודית לצרכנים אשר במסגרתה, בכל רכישה של 6/8 חבילות חיתולים באתר המותג במחיר של 159/210 שקלים, מקבלים במתנה סדנא דיגיטלית בנושא הקניית הרגלי שינה נכונים לפעוטות בהשתתפות יועצות השינה חן ברזילאי וענת קרפל – הקול הפנימי להורות.

 

90% מהמשתמשות בבייביסיטר ממליצות!***

בסקר שערכה החברה, נמצא כי 90% מהמשתמשות בבייביסיטר ציינו שימליצו על חיתולי בייביסיטר לחבר/ה ו/או קרוב משפחה. כמו כן, יותר מ-70% מהאימהות המחתלות ציינו את פרמטר הספיגה כחשוב ביותר בבחירת חיתול.

 

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי זה לא מפתיע שלקוחותינו כל כך מרוצים וממליצים! חיתולי בייביסיטר נותנים מענה מדוייק להורים מחתלים בישראל: גם סופגים יותר מהמתחרים המובילים, גם נבדקו דרמטולוגית בפיקוח רופא עור, גם מתאימים לעורו הרגיש של התינוק וגם מעניקים עד 12 שעות של ספיגה ללילה יבש ושקט לתינוקות ולהורים. אנחנו גאים להיות מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל בזכות חיתול מצוין שנותן את המענה הטוב ביותר להורים מחתלים.

 

את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

בייביסיטר הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: דוקטור עור, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

 

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

 

* עפ"י נתוני סטורנקסט בין השנים 2017-2020

** עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי בייביסיטר למול חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי (כולם מידה 4)

*** מחקר מעמד המותג, חברת Ipsos, דצמבר 2020

 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות