המסעדה הכשרה של הגליל- סומאק בהר כנען בצפת!

 

  

המסעדה הכשרה של הגליל- סומאק בהר כנען בצפת!

חומרי הגלם- גליליים, האווירה- קסומה, המנות- מפנקות, והמחיר? משתלם. הכירו את מסעדת השף המובילה בגליל- סומאק בצפת. ביימי שלישי תהנו ממבצע מיוחד- מזמינים עיקרית זוגית ונהנים מ'מזה' הכולל טעימות מ- 5 מנות ראשונות בשווי 90 ₪ ללא תשלום!

בפסגת הר כנען שבבירת הגליל הוקמה לאחרונה מסעדת סומאק המציעה חוויה יוצאת דופן המשלבת בין אווירה קסומה, חומרי גלם משובחים וטריים על טהרת הגליל, מוסיקה עדינה ונעימה המאפשרת שילוב בין שיח להנאה, מנות שף משובחות בהובלת שף גדי אולשנסקי ומחירים שגורמים לכם להבין כי החוויה והטעם מסעדת שף, אך המחיר שווה לכל כיס.

בהקמת מסעדת סומאק הושקעה מחשבה רבה. הבעלים יחד עם היועץ הקולינארי שף דניאל שליט, בעל 20 שנות עשייה קולינרית במסעדות הטובות בארץ ובעולם ובוגר תוכנית הטלוויזיה "משחקי השף", שכותת רגליים עם השף גדי אולשנסקי ובעלי המסעדה על מנת להרכיב תפריט על בסיס תוצרת גלילית משובחת, טרייה וטעימה במיוחד.

המסעדה כמובן כשרה כאשר הבשרים הינם בכשרות מהדרין לרבות הקפדה על שנת שמיטה מבחינת ירקות וכו' כאמור מתבססים על תוצרת גלילית משובחת לרבות שמן זית גלילי, טחינה משובחת על בסיס סומסום מקומי, עשבי טיבול, חיטה פריקה (חיטה ירוקה מעושנת-מאפיין של הגליל), בוחרים את נתחי הבשר בקפידה רבה ועוד. "בנינו תפריט עונתי המאפשר גיוון לצד שימוש בחומרי גלם טריים משובחים מהגליל" אמר שף המסעדה גדי אולשנסקי, "בתפריט מגוון עשיר של מנות מגוונות לרבות: סלט פריקה ושורשים צלויים על מצע טחינה, נתח אנטריקוט משובח, דגים טריים, קארפצ'יו, סביצ'ה, פסטה בעבודת יד, קינוח גלילי בסבוסה סולת בטוויסט של טחינה עם קרם מלבי וסירופ רימונים" הוסיף השף.

בימים אלו כאמור משיקים במסעדת סומאק מבצע מיוחד, במסגרתו בכל יום שלישי יציפו את הגליל בטוב. הסועדים יהנו ביום זה  ממבצע מטורף- מזמינים מנה עיקרית לזוג ומקבלים 'מזה' מיקס של 5 מנות ראשונות בשווי 90 ₪ ללא תשלום!.

המסעדה מאפשרת ישיבה בפנים, במרפסת הנוף או בגן קסום, פורח וססגוני ברחוב הגדוד השלישי 106, הר כנען בצפת, לצד מלון הבוטיק וילה גליליי. להזמנת מקום: 0733746163

תגובות

רשומות פופולריות