גלידות פלדמן ותנובה משיקות סדרת שלגוני יופלה מבוססי פרי בכשרות בד'צ

 

הבשורה המרעננת של הקיץ  

שלגון עם 70% פרי, מופחת קלוריות

גלידות פלדמן ותנובה משיקות סדרת שלגוני יופלה מבוססי פרי

***

סדרת יופלה החדשה תכלול שלושה טעמים:

תות, מנגו ואננס קוקוס





 


"גלידות פלדמן" ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן ומשיקות לקראת הקיץ סדרת שלגוני יופלה חדשה, יופלה Freezy'' על בסיס פירות, אשר לראשונה תכלול 70% פרי אמיתי ותכיל כ-70 קלוריות בלבד ליחידה. השלגונים ישווקו במאגדות של חמישה שלגונים או כשלגונים בודדים ברשתות השיווק, ובנקודות המכירה של גלידות פלדמן ברחבי הארץ. המחיר: 18.90-23.90 ש"ח.

 

הסדרה החדשה תכלול שלושה טעמי שלגונים בסדרת יופלה Freezy מופחתי קלוריות: יופלה תות,  כ-64 קלוריות ליחידה, יופלה מנגו, כ-70 קלוריות ליחידה, ויופלה אננס קוקוס, כ-70 קלוריות ליחידה. השלגונים בסדרה הינם פרווה, ללא גלוטן, ונותנים מענה לטבעונים, לשומרי משקל ולנמנעים מגלוטן. סדרת המוצרים תושק לצד הסדרה הקודמת והמוצלחת יופלה Freezy על בסיס יוגורט, שהושקה ב2020.

יש מדבקה אדומה- סוכר בכמות גבוהה.

הכשרות: פרווה, רבנות רחובות ובד'צ חוג חתם סופר ב'ב.

 לדברי ארז וולף, מנכ"ל גלידות פלדמן: "אנו גאים ונרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה עם תנובה ולהשיק את סדרת יופלה Freezy 70% פרי, אשר נותנת מענה לצרכנים המחפשים שלגון קליל ללא פשרה באיכות ובטעם עם מעט קלוריות והמון פרי. גלידות פלדמן שמה לה למטרה להשקיע ולהרחיב את הסדרות המוצלחות שקהל הצרכנים אוהב ותמשיך להפתיע גם בהמשך."

 לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב, תנובה: "סדרת השלגונים של יופלה נועדה לתת מענה לצרכנים המחפשים פינוק מרענן, טעים וקליל, אשר בא לידי ביטוי בחוויית המוצר וכמובן בקלוריות. מאז הושקה 'יופלה 'Freezy סדרת השלגונים של יופלה בשיתוף פלדמן לפני פחות משנתיים, היא הפכה לאהובה בקרב הציבור, וכיום היא מחזיקה כבר בנתח שוק של 14%. הרחבת המותג גם לסדרה פירותית לחלוטין הכוללת 70% פרי תאפשר ליותר לקוחות ליהנות ממנה בקיץ הקרוב".

@feldman.ice.cream

@yoplait_israel

 

חברת הגלידות של פלדמן

נוסדה בשנת 1945 ונוהלה עד חודש אוגוסט 2018 על ידי משפחת המייסדים - משפחת פלדמן – שלו.  החברה נרכשה באוגוסט 2018 על ידי קרן גרין לנטרן, שמנוהלת על ידי דני בן רעי, ריצ'י האנטר וג'וזף עליאש.

לחברה קו מוצרים רחב במגוון קטגוריות – שלגונים בודדים, מאגדות וחבילות משפחתיות. מוצרי החברה מופצים למגוון רחב של חנויות בשוק הפרטי, רשתות השיווק וללקוחות בשוק המוסדי. ל"הגלידות של פלדמן" רשת של כ – 80  חנויות ברחבי הארץ. ניתן להשיג את מוצרי "הגלידות של פלדמן" ברשתות שיווק, ברשת חנויות המפעל ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. http://www.fld.co.il

 

תגובות

רשומות פופולריות