לרגל חופשת חנוכה יפתח לילדים לראשונה בארץ: מתחם ענק של סדנאות יצירה בהשראת תחרות "דו־איט" של ערוץ ZOOM - בקניון עופר רמת אביב . הכניסה חופשית – ללא תשלום

 

לרגל חופשת חנוכה יפתח לילדים לראשונה בארץ:

 

מתחם ענק של סדנאות יצירה בהשראת תחרות

"דו־איט" של ערוץ ZOOM - בקניון עופר רמת אביב

 

הכניסה חופשית ללא תשלום

 

קניון עופר רמת אביב יפתח לראשונה בארץ, לרגל חג החנוכה, מתחם ענק של סדנאות יצירה בהשראת  תוכנית הטלוויזיה 'דו-איט' של ערוץ ZOOM.

 

המתחם שעוצב בהשראת האולפן, מעוצב כסט צילומים וכולל סטודיו צבעוני ליצירה עם מגוון עשיר של סדנאות  מדליקות במיוחד כמו: כמו בניית חנוכיות, עיצוב סבביבונים  מעץ, הכנת כפפות וכובעי גרב מעוצבים לחורף, קייס לטלפון נייד,  עיצוב תמונות לחדר, עיצוב עציץ בשילוב עץ וחוטים טבעיים, ועוד.

 

ביום שני ה 12.6 בשעה 16:30 יגיע לביקור במתחם יואב מאיר מנחה התוכנית יחד עם ילדים שהתחרו בתוכנית,  שידליקו עם הילדים במתחם נר חנוכה.

 

"דו איט" היא תחרות המשודרת בערוץ ZOOM בה מתמודדים  ילדים במשימות יצירה בהנחיית כוכבת הרשת המובילה טיילור מלכוב עם מעצב האופנה יואב מאיר סט הצילומים של התוכנית מעוצב כסטודיו ליצירה הכי שווה וצבעוני שיש חלומו של כל יוצר! עם כל החומרים הכי יפים, מגוונים ושימושיים ליצירה שיעמדו לרשות הילדים המתחרים בתוכנית.

 

המתחם יפתח בקומה השניה בקניון (מול חנות MANGO ( לקהל הרחב למשך 7 ימים, במהלך חופשת החנוכה, החל מה 30.11.2021 עד ה 6.12.2021 -  ללא תשלום.

 

הפעילות תתקיים החל מ30.11 עד 06.12 ללא תשלום!

ימים שני עד חמישי בין השעות  10:00-14:00, 16:00-19:00

יום שישי בשעות 10:00-14:00

 

"דו-איט!" תשודר במהלך חודש נובמבר בערוץ ZOOM ללקוחות Yes

 

תגובות

רשומות פופולריות