מלון קיסר פרימייר ירושלים – מלון משפחתי במרכז העיר

 

 

 

מלון קיסר פרימייר ירושלים   מלון משפחתי במרכז העיר




שי אסיה התמנה לפני זמן קצר למנהל החדש של מלון "קיסר פריימר ירושלים", מרשת "קיסר פריימר", הכוללת עוד שני מלונות בטבריה ואילת. לשי ניסיון עשיר בתחום המלונאות בארץ ובעולם , הקמה וניהול של בתי מלון כמו קלאב מד, קראון פלאזה סיטי סנטר ת'א, פלאזה ים המלח ועוד. 



בתפקידו האחרון כיהן במשך 7 שנים כסמנכ'ל השיווק ומשנה למנכ'ל רשת מלונות קראון פלאזה ישראל. לפיכך,  חשבנו שזה המועד המתאים להתוודע למלון. בפגישה עם המנכ'ל התרשמנו שתודעת השירות לאורח הוא בראש מעייניו. מסייעת לו בכך העובדה שצוות המלון, ברובו, הוא וותיק. כמו-כן הוא בודק אפשרויות רבות להעשרת החוויה של הנופשים, במטרה למצב את המלון כאחד המובילים בירושלים.

מה שמשך את תשומת לבנו הוא החנייה הגדולה יחסית הצמודה למלון- דבר נדיר במלונות העיר- עם חנייה חינם ,על בסיס מקום פנוי ומקום לחניית אוטובוסים. יש בסמוך מגרש חנייה בתשלום סמלי- 20 ₪ ל-24 שעות. פרט משמעותי נוסף הוא מיקומו של המלון במרכז העיר והקרבה למרבית האטרקציות בעיר, מרחק הליכה קצר למרכז הקונגרסים בבנייני האומה, ותחנת הרכבת הקלה שעוברת ממש בצמוד למלון, תחנה אחת לשוק מחנה יהודה הססגוני ומס' תחנות קטן לעיר העתיקה. כמו-כן קרוב המלון לתחנה המרכזית ולמגוון קווי אוטובוס לכל רחבי העיר.

במלון ניכרת הקפדה על הוראות התו הירוק. כל העובדים מחוסנים, כל נופש נבדק ומקבל צמיד של תו ירוק. בשטחים הפתוחים יש להתנהל במסכה.

במלון 150 חדרים מרווחים, המאובזרים בטלוויזיה בכבלים, מיני מקרר, ערכת קפה וגישה לאינטרנט אלחוטי. יש חדרי משפחה וחדרים עם דלת מקושרת.




המלון מותאם לציבור הדתי עם מפתחות מכניים, מעלית שבת, בית כנסת גדול עם עזרת נשים מרווחת, ספר תורה. 

בית הכנסת הגדול עם עזרת נשים מרווחת

ואכן, בשבת בה שהינו במלון התקיימה שבת חתן וציבור הנופשים במקום היה ברובו דתי ומסורתי. כמובן שמעצם מיקומו בסמיכות לשכונת מקור ברוך החרדית מציע המלון מגוון בתי כנסת, אשכנזים וספרדים, בסביבה הקרובה.

המלון מציע בחדר האוכל הענק 



מזון משובח ומגוון, כאשר בשבת כוללות שלוש הסעודות מגוון מטעמים: דגים, בשרים, סלטים, פירות וקינוחים/עוגות. הכשרות: רבנות ירושלים, ירקות- היתר מכירה. ירקות עלים- גוש קטיף. מנהל חדר האוכל מושיב את האורחים ונענה במהירות לכל בקשותיהם.

במלון לובי מרווח ומחודש עם פינות ישיבה אינטימיות ובעיקר- שירות אדיב ומהיר, היוצרים אווירה נעימה, חמה ומשפחתית, כבר מרגע ההגעה למלון. האורחים מכובדים בשתייה קרה וחמה עם עוגות. במלון מספר אולמות לעריכת אירועים וכנסים. המלון הינו מלון ללא עישון.

באתרי הנופש, כמו באתר המלון, יש מבצעים. במהלך חופשת החנוכה מארגן המלון סיורי חנוכיות בשכונת נחלאות, ללא תוספת תשלום.

כתובת המלון: רח' יפו 208, ירושלים, טל': 02-5005656.

תגובות

רשומות פופולריות