חורף חם עם GOLBARY בית האופנה משיק קולקציית אביזרי חורף


מתחממות בסטייל
חורף חם עם GOLBARY
בית האופנה משיק קולקציית אביזרי חורף

פריטי החורף האהובים על כולנו: כובע, צעיף וכפפות - נחשבו פעם לפריטים נידחים שמוציאים מהארון לפני הסופה, טיול לחרמון או לחו"ל. אך בשנים האחרונות, הפכו לפריטי סטייל, כאלו שמשדרגים לכל לוק.

כעת, בימי החורף הקרים זה הזמן להתחדש בכובעים, צעיפים וכפפות ללוק יוקרתי ומלא סטייל. בית האופנה   GOLBARYמשיק קולקציית אביזרי חורף הכוללת מבחר כובעים מחממים, כפפות מדליקות וצעיפים טרנדים.

GOLBARY החליטה לאמץ את הכובע 



כאביזר אופנתי לחורף הקרוב ובקולקציה ניתן למצוא ליין רחב של כובעים לנשים, במגוון רחב של דגמים, בדים וצבעים. הכובעים הם פריט פונקציונאלי מלא בסטייל ושיקיות. בקולקציה ניתן למצוא כובעים רחבי שוליים, כובעי צמר, כובעים בסגנון שנות החמישים מעוטרים בפפיון גדול ממש כאילו יצאו מהסט של  הסרט "מד מן", לצד כובעי בארט סרוגים מקושטים בפנינים וכובעי גרב בתוספת פונפון מתקתק ועוד.

ליין הכפפות 


יגרום לכן לרצות להישאר איתן תמיד ויהפכו כל לוק ליוקרתי ואלגנטי. כל מעצבי העל לא פוסחים על כפפות בתצוגות בבירות האופנה וכעת בעונת הפרסים ההוליוודיים יככבו גם שם. בקולקציה ניתן למצוא כפפות מחממות עם עיטורי פפיון בשילוב פרינט פאפיטה, דמויי פרווה לטאץ' של סטייל, פונפונים חמודים לריכוך הלוק ועוד.

ליין הצעיפים 


טומן בחובו טוויסט המשלב טרנדיות לצד הקלאסיות, צעיפים עם רקמות כוכבים, שילובי פרנזים לאורך הצעיף או בסיומת. צעיפי משבצות לשדרוג לוק מונוכרומטי ונגיעה של פונפונים לקריצה של שובביות.

צבעי הפריטים נעים על פלטת צבעי החורף: שחור, בורדו, גווני אפור לצד צבעים טרנדיים כמו ורוד, ניוד, שילובי פרינטים ועוד.

המחירים:
כובעים החל מ-49.90 ₪
כפפות החל מ-59.90 ₪
צעיפים החל מ-59.90 ₪


להשיג ברשת GOLBARY ובאתר

תגובות

רשומות פופולריות